В цьому модулі ми:
- обговорювали у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- обговорювали в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- розглядали та обговорювали закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- створювали списки використаних джерел;
- розглядали, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- оцінювали Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- створювали форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- планували, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
- обговорювали у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- обговорювали в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- розглядали та обговорювали закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- створювали списки використаних джерел;
- розглядали, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- оцінювали Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- створювали форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- планували, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий